19 Haziran 2012 Salı

ASLINDA HEPİMİZ BİRER UÇURTMAYIZ YA DA TIRAŞ BIÇAĞI MISINIZ HAYATTA?


Size bir sorum olacak: tıraş bıçağı uçurtmamı keser mi?
Şimdi diyorsunuzdur içinizden ne saçmalıyor bu kız diye!Her şey insan bedeni üzerindeki  tüylerin ne kadar boş olduğunu düşünmekle başladı.Yani istemediklerimizin:)Madem bi şekilde onlardan kurtulmak istiyoruz neden varlar vücudumuzda ?Hayddaaaa...hala saçmalıyor diyorsunuzdur herhalde:)Aslında anlatmak istediğim şey bu değil .O tüyler gereksiz değiller ama bizim değer yargılarımız yani insanların ördüğü bi tür duvardan ibaret her şey.Yani tüy uzatmak moda olsaydı herkes tüy uzatırdı.ewt bence de kötü olurdu tüyler uzasa.Peki ya biz insanların oluşturduğu bütün duvarlar ,onlar da bu kadar masum mu?Onlar olmasa hayatımız kötü mü olurdu.İnsanların birbirlerine engel yaratmaları  ya da çoğu zaman gereksiz  maskeler takmaları bana garip geliyor ama en acısı galiba ben de tıraş bıçağı ordusuna katılıyorum.Her çocuk gibi benim de hayallerim vardı, hayal dümyamda sallanan uçurtmalarım..Ama istemediğim dünyanın istemediğim kurallarına uymak zorundaydım ve ben de bir traş bıçağı oldum.Çocukların hayal dünyalarına sen neyin kafasını yaşıyorsun ya da aman çocuk işte diye yaklaşır oldum.Artık şirinleri görebileceğine inanmayan barbie bebeklerle konuşmayanım.ewt gökte sallanmak yerine tüylerden kurtulan bi traş bıçağıyım .Yaşıtlarıma arkadaş değilde rakibim olarakyaklaşmaya alışmaya çalışanım. ygs denen illete 10 ay süresi kalanım.Ben kim miyim ?Ben sizim.Büyüdükçe traş bıçağı olmaya zorlanannım.Uçurtmamı keserler mi acaba?Kesrler ,kestiler,kestik!Peki siz ,siz de tutsak bir tıraş bıçağı maduru musunuz ?Sorun şimdi kendinize tıraş bıçağı mısınız yoksa bir uçurtma mısınz bu zindanda? Bu blogda bu soruya hep birlikte cevap aryacağız!Bloğumun adnın hikayesi bu işte TIRAŞ ergen BIÇAĞI ALTINDA KALAN UÇURTMALAR çözüm arayışları

Hiç yorum yok: